أهلا بيكم ويارب تبقوا دايما مبسوطين

خايف اقول كلمه بحبك

اذهب الى الأسفل

خايف اقول كلمه بحبك

مُساهمة من طرف Crespowbas في الأحد يونيو 08, 2008 3:07 pm





خايف أقول كلمة بحبك

جوه قلبى ليك حكايه

و فى عينيك كانت البدايه

و فى هواك بسهر ليالى

بس خايف م النهايه...

خايف أقول كلمة بحبك

لما أدوب من شوقى جنبك

و العيون تحسد هوانا

تبعدى و تدارى حبك...

ليه معاك مكتوب أدارى

لهفتى فى طول أنتظارى

و الفراق مكتوب علينا

ننطفى و يأيد فى نارى...

خايف اتوه فى بحور عينيك

لما أدوق لمسة أيديك

و الأمل يرتاح فى قلبى

ينكسر من شوقى ليك...

مكتوب أعيش فى بلاد بعيده

حزين فى وسط قلوب سعيده

حيران الهم ساكن فى قلبى

و الدموع قاسيه و عنيده...

جوه قلبى ليك حكايه

و فى عينيك كانت البدايه

و فى هواك بسهر ليالى

بس خايف م النهايه...

وخايف اقولك بحبك




بحبك وخايف اقول



خايف منك بالرغم اني بحبك

خايف بعد ما عيني تعشقك تخوني

خايف اقرب منك تنسي وتهجرني

خايف المس ايديك تبعد وتسيبني

خايف ف لحظه اضعف وابكي

من قلبي البكي ..تخيلت ايه مدي حبي

حب ف قلبي بس عشان كلمه زمان قلتها

يا ريت لسانك كان نطقها

دي عنيك هي اللي قالتها

وقلبي لقلبك حسها

وايديا لما لمست ايديك حست برعشتها

اه يا حبيبي بخاف احبك اقوي

تقوم تقوي وانا قلبي قدامك دايما ضعيف

وانا جمبك بس جمبك من غير كلام بحس الحب

في قلبي خلاص ملكني وف هواك طيرني

وعلي سحاب الحب رسمني

وكتبلي اه حبيبك بيحبك

اااه ساعتها اتمنيت حضنك اوي


اتمنيت لحظه دفي

لحظه امان منك انت

دايما سيرتك علي لساني

واسمك مصحباه تنهيده من القلب

بحبك وخايفه اقول






_________________
استحق الحياة لانك حبيبي




امواج
الحنين تطاردني



تتمنى لو
يعود ماكان ويسعدني



ترغب
بعاصفة من الشوق علها تدفئني



كم تمنيت
قربك في ليلة عشت فيها كل أللام السنين



كم تمنيت
قربك مع صوت الفجر الحزين



كم تمنيت
قربك مع صباح تغرد فيه الطيور سنفونية يعتريها الشوق



كم تمنيت
قربك عندما كادت روحي أن تفارق تلك الحياة
avatar
Crespowbas
Web Master
Web Master

ذكر
عدد الرسائل : 5489
العمر : 29
العمل/الترفيه : طالب على اد حاله فى كليه العلوم
مزاجك ايه :
الرتبه :
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

الطاقه :
0 / 1000 / 100

مدى التفاعل :
0 / 1000 / 100

الوصف :
شغال ايه هنا :
أوسمه :
الطاقه : 519
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3olombanha.ahlamontada.com/forum.htm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: خايف اقول كلمه بحبك

مُساهمة من طرف كوكو في الثلاثاء يونيو 10, 2008 12:33 pm

على فكرة ممكن تهدى اللعب ياعم الجامد بصراحة انا احترت فيك انت عاقل ولا بتحب ولا مجنون ولاخايف بصراحة انت مشكلة الكلام ده خطير والاخطر انه يكون من تأليفك هو من تأليفك فعلا ولا ايه وتسلم ايدك وعلى رأى المثل ان خوفت ماتقولش وان قولت ماتخافش
avatar
كوكو

انثى
عدد الرسائل : 118
العمر : 31
العمل/الترفيه : معمل تحاليل طبية
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

الطاقه :
0 / 1000 / 100

مدى التفاعل :
0 / 1000 / 100

الطاقه : 0
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: خايف اقول كلمه بحبك

مُساهمة من طرف Crespowbas في الثلاثاء يونيو 10, 2008 6:48 pm

ههههههههههههههههه

مش عارف اقولك ايه بس مش لازم اللى نكتبه نكون احنا اللى عايشينه ممكن
تكون ناس تانيه هى اللى عايشينه بس قريبين مننا قوووووووووووووووووى
فعلشان كدة بنحسهم كانا اللى فى الموقف

ما علينا

اه الكلام دة بتاعى

وتسلم ايدك يا ستى

_________________
استحق الحياة لانك حبيبي




امواج
الحنين تطاردني



تتمنى لو
يعود ماكان ويسعدني



ترغب
بعاصفة من الشوق علها تدفئني



كم تمنيت
قربك في ليلة عشت فيها كل أللام السنين



كم تمنيت
قربك مع صوت الفجر الحزين



كم تمنيت
قربك مع صباح تغرد فيه الطيور سنفونية يعتريها الشوق



كم تمنيت
قربك عندما كادت روحي أن تفارق تلك الحياة
avatar
Crespowbas
Web Master
Web Master

ذكر
عدد الرسائل : 5489
العمر : 29
العمل/الترفيه : طالب على اد حاله فى كليه العلوم
مزاجك ايه :
الرتبه :
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

الطاقه :
0 / 1000 / 100

مدى التفاعل :
0 / 1000 / 100

الوصف :
شغال ايه هنا :
أوسمه :
الطاقه : 519
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3olombanha.ahlamontada.com/forum.htm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: خايف اقول كلمه بحبك

مُساهمة من طرف همسة عتاب في الأربعاء سبتمبر 30, 2009 3:55 pm

لالا انا هقول راي عشان عجبنى بجد جااامد فعلا
avatar
همسة عتاب

انثى
عدد الرسائل : 644
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبه
مزاجك ايه :
أول حرف من اسم حبيبك :
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

الطاقه :
0 / 1000 / 100

مدى التفاعل :
0 / 1000 / 100

الوصف :
الطاقه : 704
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.googal

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: خايف اقول كلمه بحبك

مُساهمة من طرف zidane10 في الجمعة أكتوبر 02, 2009 1:48 am

جرى ايه يـاجماعة

انتو مش عارفين بتكلوا مين ولا ايه!!!!!!!!!!!!
ده كريسبو....يعني ملوك الاحساس والمشاعير

للعلم يعني ....كريسبو اطور دلوقتي اكتر واكتر.....

_________________

اذا رأيت أنك تفكر حقا....فلتكتب
فالفرق بيننا وبينهم....أنهم كتبوا تفكيرهم
أما نحن ...فاكتفينا بالانصات الى أنفسنا!!!!!
[img]
avatar
zidane10
Active member
Active member

ذكر
عدد الرسائل : 667
العمر : 29
العمل/الترفيه : جندي مجند بالقوات المسلحة المصرية
مزاجك ايه :
أول حرف من اسم حبيبك :
الرتبه :
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

الطاقه :
40 / 10040 / 100

مدى التفاعل :
40 / 10040 / 100

الوصف :
شغال ايه هنا :
أوسمه :
الطاقه : 294
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 19/01/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.بيتنا.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: خايف اقول كلمه بحبك

مُساهمة من طرف همسة عتاب في الجمعة أكتوبر 02, 2009 4:44 am

بقي ايييييييييييييييييييييييية يعنى
avatar
همسة عتاب

انثى
عدد الرسائل : 644
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبه
مزاجك ايه :
أول حرف من اسم حبيبك :
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

الطاقه :
0 / 1000 / 100

مدى التفاعل :
0 / 1000 / 100

الوصف :
الطاقه : 704
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 17/09/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.googal

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: خايف اقول كلمه بحبك

مُساهمة من طرف اهلاوية الى الابد في الخميس أكتوبر 08, 2009 12:16 am

كلام جميل اوى ورومانسى اخر حاجة
avatar
اهلاوية الى الابد

انثى
عدد الرسائل : 30
العمر : 27
مزاجك ايه :
أول حرف من اسم حبيبك :
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

الطاقه :
0 / 1000 / 100

مدى التفاعل :
0 / 1000 / 100

الوصف :
الطاقه : 38
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/10/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://bobo_20502002@yahoo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى