أهلا بيكم ويارب تبقوا دايما مبسوطين


 
البوابهالبوابه  اليوميةاليومية  الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخول  

شاطر | 
 

 قالى الوداع قولتله المركب اللى ...........!!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Crespowbas
Web Master
Web Master
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5489
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب على اد حاله فى كليه العلوم
مزاجك ايه :
الرتبه :
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

الطاقه :
0 / 1000 / 100

مدى التفاعل :
0 / 1000 / 100

الوصف :
شغال ايه هنا :
أوسمه :
الطاقه : 519
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/09/2007

مُساهمةموضوع: قالى الوداع قولتله المركب اللى ...........!!!!   الثلاثاء يونيو 17, 2008 3:47 am

بسم الله الرحمن الرحيم

بدون مقدمات ولا نهانا قليل الادبت
انا عامل موضوع كدة عن الفتور يعنى لما الواحد يسيب حبيبته بيدمع بيبكى بيعد لوحدة بيبقى مخنوق من حياته بيبقى ندمان

دة بيحصل دلوقتى ...........!!!!!!!
ولا انا مابقتشى عارف اميز
طب لو انا مبقتشى اميز حد يجى ويقولى انى بضايق وبعيط وعنيا بدمع هو خلاص بقينا نرتبط لسبب تضيع الوقت
طب خير
يعنى لقدر الله لو احنا بنحب الحب اللى هو انا بسميه التيك اواى واتعلقنا وكل يوم فى حد بيكلمنا وبيطمن علينا
لو سبناه ايه اللى هيحصل
مش هنزعل (((((ولو هو هب التيك اواى )))))) طب هقولكم انا بقى ايه اللى بيحصل
ووووووووووووووووووووووووووااااااااااااااااا

طب ماتسبونى اكمل وتقولولى رئيكم

ولا دمعه نزلت

ولا قلب انجرح

ولا وساده خاليه زي بتاعه عبد الحليم تمزقت من كتر التفكير في الحبيب الضائع

اصبحنا في عالم جاف خالي من المشاعر الحقيقيه

عالم اختفت منه الرومانسيه والصدق والوفاء
مش جايب حاجه من عندى ولا بقول كلام فى الهوا
ناقش نفسك كم مره وقعت في قصه حب
كام مرة .........؟؟؟
lol!
وكام مرة حبيت بجد.......................طب اقولك
كام مرة دخلت فى قصه حب
وخرجت منها ...........!!!
hug
وماذا تركت في نفسك من اثر

هل علمت معك

هل تركتك مهموم ومحطم

الاجابه في الاغلبيه لا

صدقونى والله لا وانا قولت فى الاغلبيه

الولد متفرقش معاه فلانه او علاته

والبنت اهو اي شاب لطيف وخلاص

امال لازم تعيش وتمنجه نفسها

هل نحن في عصر الجفاف في كل شيء حتي المشاعر

يحب الولد الفتاه ويمنيها سنين بالعش الجميل وعند ما يكون قادر علي الزواج
يزهب لوالدته تخطب له مجهوله لا يعلمها مع ان المجهوله اي بيفتكرها معرفتش
غيره كانت بتحب واحد بردو وسابها لنفس السبب!!!!!! طيب مانت كان معاك الي
ملكك والي مكنتش بتحب غيرك!!!!!

بس تعمل ايه في عصر اختفي منه المشاعر الصادقه!!!!

لنلقي نظره علي حب دام اكتر من سنه

احمد:دودو سوري انا مش هاقدر اكمل معاكي
انا مضطر اسافر

دودو::طيب استناك

احمد:لا يا بيبي ممكن مش ارجع

دودو:طيب وحبنا

احمد:حب ايه بس يا بنتي هو انا لاقي اكل علشان احب واتجوز

دودو:يعني كنت بتهظر ومكنش حب!!!

احمد:لا طبعا كنت معجب ومازلت بس هاعمل ايه

دودو:اوك ربنا يوفقك

<<<<<<<وكل واحد مشي في طريق>>>>>>>

لا قلب اتحطم ولا عيون دمعت

احمد هيحب تاني وتالت

ودودو هتحب او تستني العريس

ونموذج تاني

تامر:نانسي انا مضطر اسيبك

نانسي :ليه يا تيتو

تامر:ماما جابتلي عروسه ولازم اتجوزها

نانسي:طب وانا

تامر:معلش يا نانو احنا بردو هنفضل صحاب

نانسي:انت شايف كده

تامر:سوري يا بيبي

نانسي:عادي ولا يهمك اي دونت كير

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ولا عين بكت ولا قلب انجرح

ونماذج كتير

وانا متاكد انكم تعرفوا كتير عنها

وممكن تكونوا ابطالها

يلا الله يرحم زمن عبد الحليم

وروميو وجوليت

وكل قصص الحب الرائعه

واهلا بزمن الجفاف والفتور والعلاقات البارده الزائفه وقصص حب التيك اواي وحب اليوم الواحد وحب الشواطيء والنت وغيره!!!!!!!!









_________________
استحق الحياة لانك حبيبي




امواج
الحنين تطاردني



تتمنى لو
يعود ماكان ويسعدني



ترغب
بعاصفة من الشوق علها تدفئني



كم تمنيت
قربك في ليلة عشت فيها كل أللام السنين



كم تمنيت
قربك مع صوت الفجر الحزين



كم تمنيت
قربك مع صباح تغرد فيه الطيور سنفونية يعتريها الشوق



كم تمنيت
قربك عندما كادت روحي أن تفارق تلك الحياة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3olombanha.ahlamontada.com/forum.htm
snow white
v.i.p
v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1508
العمر : 30
العمل/الترفيه : talba bas msh bmzagy
مزاجك ايه :
الرتبه :
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

الطاقه :
0 / 1000 / 100

مدى التفاعل :
0 / 1000 / 100

الوصف :
شغال ايه هنا :
أوسمه :
الطاقه : -152
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: قالى الوداع قولتله المركب اللى ...........!!!!   الثلاثاء يونيو 17, 2008 3:55 am


لالالا لالالالالالالالالالالالالالالالالا
بليز مش تقول عليه حب
ولا حتي حب تيك اواي
مش تحط جمبه كلمه حب اصلا
المثل بيقول كما تدين تدااااااااااااااان
بس الحب اسمي بكتير اننا نتكلم عنه بالأسلوب ده
تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Crespowbas
Web Master
Web Master
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5489
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب على اد حاله فى كليه العلوم
مزاجك ايه :
الرتبه :
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

الطاقه :
0 / 1000 / 100

مدى التفاعل :
0 / 1000 / 100

الوصف :
شغال ايه هنا :
أوسمه :
الطاقه : 519
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: قالى الوداع قولتله المركب اللى ...........!!!!   الثلاثاء يونيو 17, 2008 4:02 am

بس انا مش حاطت جنبه حب ومقولتش انه حب اصلا

ما علينا


تسلم ايدك ونورتى الموضوع

_________________
استحق الحياة لانك حبيبي




امواج
الحنين تطاردني



تتمنى لو
يعود ماكان ويسعدني



ترغب
بعاصفة من الشوق علها تدفئني



كم تمنيت
قربك في ليلة عشت فيها كل أللام السنين



كم تمنيت
قربك مع صوت الفجر الحزين



كم تمنيت
قربك مع صباح تغرد فيه الطيور سنفونية يعتريها الشوق



كم تمنيت
قربك عندما كادت روحي أن تفارق تلك الحياة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3olombanha.ahlamontada.com/forum.htm
 
قالى الوداع قولتله المركب اللى ...........!!!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: «®°·.¸.•°°·.¸.•°™ General Forum ™°·.¸.•°°·.¸.•°®» :: Love & Friendship-
انتقل الى: