أهلا بيكم ويارب تبقوا دايما مبسوطين

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلا بيكم ويارب تبقوا دايما مبسوطين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................

3 مشترك

هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Empty هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................

مُساهمة من طرف zantout الخميس سبتمبر 25, 2008 12:46 pm

3 حريم زهقوا من شغل البيت وشوفوا ايش سووا

فيه وحدة فرنسية إسمها ليزا ..
‏وحدة بريطانيه إسمها اليزابيث ..
‏وحدة عربية إسمها أم محمد ...

‏الثلاثة زهقوا من شغل البيت والطبخ والكنس فإتفقوا يعملون إضراب ويخلوا أزواجهم يشتغلون بدالهم
وبعد إسبوع يتقابلون وكل وحدة تقول شو صار لها..

وبعد أسبوع

هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 272404_11222312389

‏قالت ليزا الفرنسية : أنا قلت لزوجي من اليوم مافيه كنس ولا طبخ ولا كوي ..
أنا زهقت من الشغل وشوف لك حل!!!

‏مر يوم وماشفت شى
‏وثاني يوم كمان ماشفت شى
‏وثالث يوم لقيت زوجي قايم الصبح بدري ومجهز الفطور والشاي وجابه لي
في السرير وأنا نايمة وبعدين راح شغله

‏اما البريطانية اليزابيث قالت:

هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 272404_11222312436

وأنا وكمان قلت لزوجي أنا من اليوم ماني كانسه
ولا طابخه ولا كاويه في هالبيت , أنا زهقت خلاص

‏أول يوم ماشفت شى
‏وثاني يوم كمان ماشفت شى
‏لكن في اليوم الثالث لقيت زوجي رايح للسوبر ماركت وإشترى كل الطلبات الي كنت ابيها في البيت
وبعدها قام نظف البيت كله وكل شئ صار تمام التمام..

‏أم محمد جاء دورها

هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 272404_11222312505

في الكلام فقالت: أنا رحت بعد ماتركتم وقلت لزوجي إسمع

يا بو محمد أنا زهقت من شغل البيت وإعمل حسابك أنا من بكرة لا كانسه ولا طابخه ولا كاويه

‏وبــــصـــراحــــة

أول يوم ماشفت شى
‏وثاني يوم ماشفت شى
‏وثالت يوم كمان ماشفت شى
‏بس الحمد لله رابع يوم قدرت أشوف شوي بعيني اليمين...!!!!!

هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 272404_11222313106

ههههههههه

أتمنى تعجبكم ..

منقول
zantout
zantout
Moderator
Moderator

ذكر
العمل/الترفيه : مهندس ان شاء الله
أول حرف من اسم حبيبك : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 16041510
الرتبه : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Members
مدى الالتزام بقوانين المنتدى :
هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Right_bar_bleue

الطاقه :
هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Left_bar_bleue0 / 1000 / 100هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Right_bar_bleue

مدى التفاعل :
هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Left_bar_bleue0 / 1000 / 100هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Right_bar_bleue

الوصف : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Ususus10
شغال ايه هنا : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Mod210
أوسمه : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Vbfs2
الطاقه : -70

هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Empty رد: هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................

مُساهمة من طرف T.shahy الأربعاء أكتوبر 29, 2008 9:39 pm

ياربنا معندهمش تفاهم كله ضرب وشتيمه وقلة قيمة
هههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يحفظنا منهم يارب
صحيح هوه الراجل الانجليزي بيتولد غير الراجل العربي؟
T.shahy
T.shahy
Active member
Active member

انثى
العمل/الترفيه : teacher
مزاجك ايه : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Buusy10
أول حرف من اسم حبيبك : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 15751617
الرتبه : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Supervisor
هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Right_bar_bleue

الطاقه :

مدى التفاعل :

الوصف : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Cand2510
شغال ايه هنا : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 810
أوسمه : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 1170107439
الطاقه : 403

هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Empty رد: هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................

مُساهمة من طرف A.S.Shiko0o0o الأربعاء أكتوبر 29, 2008 9:59 pm

ده اكيد صعيدى

حلو

بس

قدييييييييييييم

يا غلباوى
A.S.Shiko0o0o
A.S.Shiko0o0o
Web Master
Web Master

ذكر
العمل/الترفيه : عاطل
مزاجك ايه : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Loves10
أول حرف من اسم حبيبك : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 157510
الرتبه : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ Admin_10

الطاقه :

مدى التفاعل :

الوصف : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 471010
شغال ايه هنا : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 1-26
أوسمه : هههههههه العربي عربي سيبك من الاجانب الخيخه دول............................ 6620
الطاقه : 819

http://WWW.3OLOMBANHA.AHLAMONTADA.COM

- مواضيع مماثلة